Pozycjonowanie stron


Definicja - co to jest pozycjonowanie? Definicja SEO i SEM

“ Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) - działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów np. świetliki dachowe i wyrażeń kluczowych. W roku 2008 w związku z dominacją wyszukiwarki Google, działania SEO ograniczają się głównie do Google.“

“SEM Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach - ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa / frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki. „

Jedną z najskuteczniejszych form promocji firmy w sieci internet jest pozycjonowanie strony w Google. Od dawna wiadomo, że przeglądarki internetowe (m.in. Google.pl) generują największy ruch na firmowych stronach internetowych znajdujących się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Proces ten mógłby Państwu pomóc w pozyskaniu większej liczby nowych klientów oraz zwiększeniu ruchu na stronie. Pozwoli to Państwu na zwiększenie obrotów firmy oraz umożliwi skuteczne rywalizowanie z konkurencją.

Większość internautów korzystających z wyszukiwarek internetowych www.google.pl, korzysta tylko z pierwszej strony wyników wyszukiwania. Jeżeli Twoja strona znajduje się na dalszych pozycjach to tylko niewielka liczba internautów do niej dotrze. Strony internetowe znajdujące się wysoko w wynikach popularnych wyszukiwarek, postrzegane są przez Internautów jako bardziej wiarygodne, wartościowe i godne zaufania.

Oferta pozycjonowania i reklamy stron

  • pozycjonowanie strony klienta pod konkretne frazy do top10 w wyszukiwarce Google
  • dobór słów kluczowych, monitorowanie pozycji i statystyki rozliczeniowe dla klienta
  • optymalizacja serwisu www pod kątem wymaganych słów kluczowych
  • budowa tematycznych serwisów dla klientów ułatwiających pozycjonowanie
  • trzymanie się standardów narzucanych przes korporację Google dotyczących optymalizacji i pozycjonowania
  • prace nad modyfikacjami istniejących stron www
  • modyfikacje i zatwierdzanie treści i elementów aktywnych na stronach
  • tworzenie planów rozbudowy istniejących witryn i rozbudowę floty o nowe elementy
  • konsultację wizualną i finansową w trakcie rozbudowy floty www o nowe elementy
  • Know-how, czyli fachowa wiedza oraz doświadczenie w zakresie stosowanych technologii
  • Zarządzanie prowadzonymi projektami (zebranie materiałów, zebranie oczekiwań, określenie kosztów, ustalenie harmonogramu i trzymanie się go)
  • Odpowiedzialność za cele, za działania, za procesy i za projekt akurat prowadzony
  • Planowanie, ustalanie celów i działań prowadzących do ich realizacji
  • Organizacja projektu – pozyskiwanie środków, ludzi i technologii
  • Zapewnienie realizacji podjętych celów oraz korekta bieżących prac i projektów
zapytaj

Pozycjonowanie strony sprawia, że Twoja strona będzie zauważalna, odwiedzalna a co za tym idzie pozycjonowanie zdobywa potencjalnych klientów w sposób bardzo znaczący - nie są to wszyscy klienci - są to klienci szukający produktu lub usługi, który jest oferowany przez Twoją firmę. Zobacz, co można stracić a co zyskać odpowiednio pozycjonując własny serwis internetowy.


Co nam daje pozycjonowanie?
  • dostarczenie informacji na temat usług firmy
  • zwiększenie sprzedaży przez internet
  • kreacja pozytywnego wizerunku firmy, skutecznie działającej przez internet
  • ukierunkowanie na potencjalnych klientów
  • widoczność marki w internecie
  • zaistnienie nazwy firmy w świadomości potencjalnych klientów

Kroki do pozycjonowania:
  1. wybór priorytetów i celów
  2. Internet w czasach dzisiejszych jest prawie wszędzie i korzystają z niego prawie wszyscy - zarówno firmy poszukujące wykonawców jak i wykonawcy oferujący swoje usługi. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy, jak Internet zmieni postrzeganie rynku lokalnego.
  3. stworzenie witryny
  4. Strony internetowe tak jak sam Internet są dzisiaj nieodzowną częścią każdej firmy, nawet tej, która nie zajmuje się bezpośrednio sprzedażą za pośrednictwem sieci. Jest medium, którego nie można pominąć próbując zaistnieć na rynku lub umocnić już znaną pozycję.
  5. reklama strony w internecie
  6. Pozycjonowanie stron internetowych jest dzisiaj niezbędnym procesem już na etapie tworzenia witryny internetowej. Osoba zajmująca się pozycjonowaniem już na etapie projektowania strony udziela wskazówek i rad na temat optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych.
zapytaj


Definicja - co pomaga przy pozycjonowaniu?

  • Rezygnacja z nawigacji uzależnionej od dodatkowych technologii, np. Javascriptu lub Flasha lub ramek, poprawa możliwości poruszania się po stronie, użycie mapy strony
  • Usunięcie błędów (np. składniowych) z kodu strony
  • Optymalizacja kodu strony, usunięcie nadmiarowych znaczników HTML
  • Dobre opisanie elementów strony, np. tytułu strony lub treści alternatywnej dla grafiki, czytelne opisywanie odnośników
  • Stosowanie "przyjaznych" adresów (np. http://example.com/sklep/drukarki/laserowe/ zamiast http://example.com/index.php?page=23632)
  • Wyróżnianie ważniejszych słów (np. pogrubienie, podkreślenie), stosowanie nagłówków
  • Artykuł z linkiem do twojej strony